РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408526<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Борисенко О. 
Психолого-педагогічні засади формування позитивного ставлення батьків до дітей з аутизмом / О. Борисенко, Н. Жигайло // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 3. - С. 97-104. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено питання переосмислення парадигми навчання та виховання дітей із розладами аутичного спектра. Зазначено, що й донині немає єдиної концепції щодо чинників виникнення аутизму. Дослідження сімей, які виховують аутичну дитину вказує на стресовість ситуацій, пов'язаних із вихованням такої дитини. Відзначено важливість взаємодії між батьками та фахівцями - корекційними педагогами та психологами. Основні завдання методичних занять з батьками - долучати їх до процесу терапії й навчання, допомагати у вирішенні труднощів у стосунках членів родини, емоційно підтримувати батьків, проводити психологічні тренінги. Зауважено, що батькам і членам родини важливо долучатися до занять із дитиною, спрямованих на розвиток соціально-побутових навичок, мовленнєві та нейропсихологічні заняття.

Освещены вопросы переосмысления парадигмы обучения и воспитания детей с расстройствами аутистичного спектра. Указано, что по сей день нет единой концепции относительно факторов возникновения аутизма. Исследования семей, воспитывающих аутичного ребенка указывает на стрессовость ситуаций, связанных с воспитанием такого ребенка. Отмечено важность взаимодействия между родителями и специалистами - коррекционными педагогами и психологами. Основные задачи методических занятий с родителями - приобщать их к процессу терапии и обучения, помогает в решении проблем в отношениях членов семьи, эмоциональная поддержка родителей, проведение психологических тренингов. Отмечено, что родителям и членам семьи важно приобщаться к занятиям с ребенком, направленным на развитие социально-бытовых навыков, речевые и нейропсихологические занятия.

When covering rethink the paradigm of training and education of children with autism spectrum disorders. Pointed out that to date there is no single concept of relative factors of autism. Studies of families raising autistic child points to a stressful situation, related to the upbringing of the child. Noted the importance of interaction between parents and professionals - correctional educators and psychologists. The main tasks of teaching sessions with parents - involve them in the process of therapy and training, helping to solve problems in the relationship of family members, emotional support for parents, psychological trainings. Observed that parents and family members to take up the important lessons to the child, designed to develop social and life skills, speech and neuropsychological studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського