РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408529<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васянович Г. 
Виховна роль праці у педагогічних поглядах Василя Сухомлинського і Тадеуша Новацького / Г. Васянович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 3. - С. 121-126. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні підходи видатних педагогів В. Сухомлинського і Т. Новацького щодо праці та її впливу на виховання особистості. Педагоги наголошували на тому, що лише діяльна людина є щасливою, праця дає їй естетичну насолоду, створює умови для розкриття творчих здібностей, робить життя сповненим радості, високих моральних почувань. Зроблено висновки, що пріоритетними у науковій діяльності В. Сухомлинського і Т. Новацького були питання педагогіки праці. Педагоги стверджували, що лише завдяки праці людина пізнає і перетворює світ. Ними було підкреслено, що головною умовою вияву творчої праці особистості учителя й учня є свобода, атмосфера взаємодопомоги, взаєморозуміння, толерантності, гуманізму.

Освещены теоретические подходы выдающихся педагогов В. Сухомлинского и Т. Новацкого к труду и его влиянию на воспитание личности. Педагоги отмечали, что только деятельный человек является счастливым, труд дает ему эстетическое наслаждение, создает условия для раскрытия творческих способностей, делает жизнь полной радости, высоких моральных чувств. Сделаны выводы, что приоритетными в научной деятельности В. Сухомлинского и Т. Новацкого были вопросы педагогики труда. Педагоги утверждали, что только благодаря труду человек познает и преобразует мир. Они подчеркивали, что главным условием проявления творческой работы личности учителя и ученика является свобода, атмосфера взаимопомощи, взаимопонимания, толерантности, гуманизма.

When covering the theoretical approaches of outstanding teachers and T. W. Nowacki Sukhomlinsky to work and its impact on the education of the individual. Teachers noted that the only active person is happy that his work gives aesthetic pleasure, creating conditions for the creative abilities, makes life full of joy, good moral sense. It is concluded that the priorities in science and T. W. Nowacki Sukhomlinsky were questions of pedagogy work. Noted that educators have argued that only through work man knows and transforms the world. They pointed out that the main condition for the manifestation of the creative work of the individual teacher and student is the freedom, the atmosphere of mutual assistance, mutual understanding, tolerance and humanism.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351 + Ч33(4УКР)6-214 + Ч33(4ПОЛ)6-8 Новацький Т.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського