РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408535<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коваль П. 
Використання засобів мистецтва у навчально-виховному процесі в зарубіжних країнах / П. Коваль // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 3. - С. 183-190. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Підкреслено, що педагоги, психологи, філософи розробляли різноманітні практично-теоретичні методики, в яких основну увагу приділяли процесу гармонійно розвиненої особливості, де вирішальна роль покладалася на дисципліни гуманітарного спрямування: естетику, мистецтво, літературу, філософію, історію, педагогіку та психологію. Досліджено історичний процес розвитку гармонійно розвиненої особистості з використанням засобів мистецтв в педагогічній практиці різних країн. Констатовано, що використання засобів мистецтва у навчально-виховному процесі, особливо у технічних закладах освіти, надасть можливість виправити той недолік духовного зубожіння майбутнього фахівця, що є на сьогодні.

Подчеркнуто, что педагоги, психологи, философы разрабатывали разнообразные практически-теоретические методики, в которых основное внимание уделяли процессу гармонично развитой личности, где решающая роль полагалась на дисциплины гуманитарного направления: эстетику, искусство, литературу, философию, историю, педагогику и психологию. Исследован исторический процесс развития гармонично развитой личности с использованием средств искусства в педагогической практике разных стран. Констатировано, что использование этих средств в учебно-воспитательном процессе, особенно в заведениях технического образования, даст возможность исправить тот недостаток духовного обнищания будущего специалиста, который есть на сегодня.

Underline, that teachers, psychologists, philosophers, developed various practically-theoretical methodologies in that basic attention was spared to the process of the harmoniously developed personality, where a decision role depended upon disciplines of humanitarian direction: aesthetics, art, literature, philosophy, history, pedagogies and psychology. The historical process of development of the harmoniously developed personality is investigational with the use of facilities to the lawsuit in pedagogical practice of different countries. It is established that the use of these facilities is in a countries educational process, especially in establishments of technical education, will give an opportunity to correct that lack of spiritual impoverishment of future specialist that is today.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського