РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408540<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жижко О. 
Участь університетів Мексики у розвитку професійної освіти маргінальних верств населення / О. Жижко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 3. - С. 223-232. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено ступінь впливу провідних ВНЗ Мексики на розвиток професійної освіти маргіналів. Зазначено, що з отриманням незалежності Мексики від іспанської корони постало питання нової мексиканської нації, яка складалася з багатьох національностей. Постала необхідність професійної освіти загалом, а також ліквідація неписьменності й освіта дорослих. Виявлено, що у процесі становлення професійної освіти Мексики, включаючи професійну підготовку маргіналів, приймали активну участь як державні, так і приватні заклади, а також провідні ВНЗ, такі як Національний автономний університет Мексики, Національний політехнічний інститут, Вищі педагогічні школи, Автономні університети штатів та інші ВНЗ. Акцентовано увагу на тому, що в 1930-ті рр. мексиканським урядом приділялась особлива увага освіті робітників, селян індіанців, чиє навчання переслідувало мету підвищення не лише продуктивності, а й класової свідомості представників маргінальних прошарків соціуму. Розглянуто розвиток професійної педагогічної освіти в Мексиці з початку ХІХ ст.

Исследована степень влияния ведущих ВУЗМексики на развитие профессионального образования маргиналов. Отмечено, что с получением независимости Мексики от испанской короны возник вопрос новой мексиканской нации, которая состояла из многих национальностей. Появилась необходимость профессионального образования в целом, а также ликвидация неграмотности и образование взрослых. Выявлено, что в процессе становления профессионального образования Мексики, включая профессиональную подготовку маргиналов, принимали активное участие как государственные, так и частные заведения, а также ведущие ВУЗ, такие как Национальный автономный университет Мексики, Национальный политехнический институт, Высшие педагогические школы, Автономные университеты штатов и другие вузы Акцентировано внимание на том, что в 1930-ые гг. мексиканским правительством уделялось особое внимание образованию рабочих, крестьян, чья учеба преследовала цель повышения не только производительности, но и классового сознания представителей маргинальных прослоек социума. Рассмотрено развитие профессионального педагогического образования в Мексике с начала ХІХ ст.

the degree of influence of leading higher educational establishments of Mexico is Investigational on development of trade education of marginalized. It is marked that with the receipt of independence of Mexico from the Spanish crown there was a question of new Mexican nation that consisted of many nationalities. The necessity of trade education appeared on the whole, and also liquidation of illiteracy and education of adults. It is educed, that in a process becoming professional formations of Mexico,including professional preparation of marginalized, accepted active voice both state and private establishments, and also leading higher educational establishments, such as the National autonomous university of Mexico, National polytechnic institute, Higher pedagogical schools, Autonomous universities of the states and other institutions of higher learning, is Accented attention on that in 30th ХХ of item the Mexican government was spare the special attention to education of workers, peasants, whose studies of pursued the aim of increase of not only the productivity but also class-consciousness of representatives of marginalized layers of society. Development of trade pedagogical education is considered in Mexico from the beginning of ХІХ of item.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4МЕК) + Ч463(4МЕК)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського