РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408545<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андрушко Я. С. 
Феномен корпоративної культури у вищому навчальному закладі / Я. С. Андрушко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 4. - С. 42-50. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Здійснено теоретико-методологічний аналіз та емпіричне обгрунтування феномена корпоративної культури у ВНЗ. За допомогою аналізу першоджерел виділено основні підходи до розуміння корпоративної культури - символічний, когнітивний і систематичний. Наведено таблицю характеристики основних підходів до вивчення організаційної культури. Організаційну культуру охарактеризовано як сукупність визначених і встановлених в організації цілей, цінностей, норм, правил поведінки та санкцій. За допомогою методики дослідження спрямованості організаційної культури у ВНЗ, опитувальника визначення типу організаційної культури та методики Г. Хофштеде "Дослідження ціннісних установок" описано дослідження домінуючого типу організаційної культури у ВНЗ. З'ясовано, що для всіх представлених навчальних закладів домінуючим є часова орієнтація, яка може бути або довго- або короткостроковою. Узагальнено, що корпоративна культура - один з найбільш ефективних засобів привернення та мотивації особистості. Підтверджено гіпотезу про те, що досліджувана студентська молодь зорієнтована на демократичну форму правління у навчальній установі, спрямована на процес ефективної двосторонньої комунікації і на діяльність "тут і тепер" із короткотривалою часовою орієнтацією корпоративної культури.

Проведен теоретический анализ понятия "корпоративная культура". Освещены практические особенности функционирования корпоративной культуры в ВУЗ. Описано эмпирическое исследование типов направленности корпоративной культуры в ВУЗ, определено ее влияние на жизнедеятельность студенческой молодежи.

The theoretical analysis of concept “Corporate culture” is conducted. The practical features of functioning of corporate culture are lighted up in institution of higher learning. Empiric research of types of orientation of corporate culture is described in institutions of higher learning, her influence is certain on the vital functions of student young people.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського