РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408567<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цимбалару А. 
Актуалізація проблеми моделювання в освіті / А. Цимбалару // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2. - С. 39-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито актуальність проблеми моделювання педагогічних об'єктів, що набуває особливого значення на сучасному етапі розвитку суспільства. Виявлено фактори, що впливають на трансформаційні процеси в системі освіти та вимагають розробки прогностичних моделей сучасної школи. Наголошено на необхідності наукового осмислення встановлення норм і закономірностей функціонування в освітній галузі поняття "моделювання" у зв'язку з його розумінням як етапу педагогічного проектування. Виокремлено певні суперечності щодо актуалізації проблеми.

Раскрыта актуальность проблемы моделирования педагогических объектов, что имеет особое значение на современном этапе развития общества. Выявлены факторы, которые влияют на трансформационные процессы в системе образования и имеют потребность в разработке прогностических моделей современной школы. Акцентировано внимание на необходимости научного осмысления установления норм и закономерностей функционирования в образовательной отрасли понятия "моделирование" в связи с его пониманием как этапа педагогического проектирования. Выделены некоторые противоречия в контексте актуализации проблемы.

The article deals with the urgency of a problem of modeling of pedagogical objects that has special value at the present stage of development of a society. Factors which influence on transformation processes in an education system are found out and cause need for development of prognostic models of modern school. The attention to necessities of scientific judgment of an establishment of norms and laws of functioning in a plane of educational branch of concept "modeling" is stressed in connection withits understanding as stage of pedagogical designing. Some contradictions in a context of actualization of a problem are allocated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в05

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського