РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408583<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тищенко С. 
Інтеграція знань з математики і спеціальних дисциплін як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх техніків-програмістів / С. Тищенко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 63-67. - укp.

Проаналізовано зміни у змісті підготовки майбутніх техніків-програмістів, встановлено вимоги щодо їх кваліфікації за сучасних умов становлення ринкової економіки. Розглянуто актуальні проблеми математичної підготовки програмістів у ВНЗ I - II рівнів акредитації, визначено її основні завдання. Акцентовано увагу на шляхах забезпечення інтеграції знань з математики та спеціальних дисциплін у процесі підготовки молодших спеціалістів з програмування. Наведено результати дослідження впливу інтегративного підходу, використаного у процесі вивчення математики та спеціальних дисциплін, на якість знань студентів.

Проанализированы изменения в содержании подготовки будущих техников-программистов, установлены требования к их квалификации в современных условиях становления рыночной экономики. Рассмотрены актуальные проблемы математической подготовки программистов в ВУЗ I - II уровней аккредитации, определены ее основные задачи. Акцентировано внимание на способах обеспечения интеграции знаний по математике и специальных дисциплинах в процессе подготовки младших специалистов по программированию. Приведены результаты исследования влияния интегративного подхода, использованного в процессе изучения математики и специальных дисциплин, на качество знаний студентов.

Theoretical and methodological approaches for realization of integration of mathematical knowledge and special disciplines in terms of professional training of junior specialists on programming for electronic technique and automatic systems are regarded in the article. The issues of modern change of future technician-programmers' training, their functional duties in the process of their professional activity are considered. There have been shown the results of the influence of the integrated approach for studying mathematics and special disciplines on the quality of students' knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973р2

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського