РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408656<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федій О. 
Естетотерапія: теорія і практика гуманної педагогіки / О. Федій // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 176-184. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто оригінальну авторську концепцію естетотерапевтичної дії на особистість з проблемами психофізичного та соціального розвитку. Висвітлено теоретико-методологічні та практичні засади естетотерапії - новітнього напряму сучасної гуманістичної психолого-педагогічної науки. Подано класифікацію 12-ти почуттів людини (за К. Кенінгом) у їх розвитку через сприймання та встановлено відповідність окремих видів естетотерапії розвиткові почуттєвої сфери людини. За результатами проведеного аналізу гуманної сутності естетотерапевтичного впливу на особистість дитини у площині педагогічного процесу зроблено висновки: про актуальність естетотерапії як чинника формування особистості технократичної доби; про необхідність гуманно-ціннісного ставлення педагога до кожного вихованця й комплексного підходу до створення індивідуально-комфортного середовища для духовного та творчого розвитку особистості дитини.

Представлена оригинальная авторская концепция эстетотерапевтического воздействия на личность с проблемами психофизического и социального развития. Освещены теоретико-методологические и практические основы эстетотерапии - новейшего направления современной гуманистической психолого-педагогической науки. Дана классификация 12-ти чувств человека (по К. Кенингу) в их развитии через восприятие и установлено соответствие между отдельными видами эстетотерапии и развитием чувственной сферы человека. По результатам проведенного анализа гуманной сущности эстетотерапевтического воздействия на личность ребенка в плоскости педагогического процесса сделаны выводы: об актуальности эстетотерапии как фактора формирования личности технократического периода; о необходимости гуманно-ценностного отношения педагога к каждому воспитаннику и комплексного подхода к созданию индивидуально-комфортной среды для духовного и творческого развития личности ребенка.

In the article the original author's conception of the aestetoterapeutical influence on personality with the problems of socialization is presented. An attempt is carried out theoretical, methodological and practical proof of necessity of the humanely-valued relation of teacher to every pupil. The questions of individually-creative and spiritual development of child are considered in the conditions of the personality oriented comfort psychological and pedagogical environment. The separate types of aestetotherapy are selected in accordance with forming and development of perceptible sphere of human being.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.540.3-52 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського