РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408684<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвин Л. 
Наслідування як основний метод навчання у вальдорфській дошкільній освіті / Л. Литвин // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2. - С. 25-29. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано наслідування як важливий метод навчання й розвитку у ранньому дитячому віці. Наголошено на значенні наслідування для розвитку спритності, вмінь та навичок, вправності, творчих та естетичних здібностей дитини. Визначено, що для наслідування та сприймаючої позиції дитини необхідно обов'язкове самовиховання та самоосвіта педагога-вихователя. Розглянуто основні вимоги до вихователя вальдорфського дитячого садка. Виділено функції вихователя вальдорфського дитячого садка.

Проанализированы подражания как важный метод обучения и развития в раннем детском возрасте. Отмечено смысл подражания для развития ловкости, умений и навыков, сноровки, творческих и эстетических способностей ребенка. Определено, что для подражания и воспринимающей позиции ребенка необходимо обязательное самовоспитания и самообразование педагога-воспитателя. Рассмотрены основные требования к воспитателей вальдорфских детских садов. Выделены функции воспитателей вальдорфских детских садов.

Аanalyzed the role model as an important method of learning and development in early childhood. Noted the sense of imitation for the development of dexterity and skills, skill, creative and aesthetic abilities of the child. It was determined that a role model, and perceiving the position of the child should be a mandatory self-education and self-education teacher-educator. The basic requirements for Waldorf kindergarten teachers. Waldorf teachers are allocated functions of kindergartens.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського