РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408695<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шандрук С. 
Проблема професійної підготовки вчителів в порівняльній педагогіці / С. Шандрук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2. - С. 80-84. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено проблему якості професійної підготовки вчителя до середньої школи, недостатню її розробку у теоретичних і практичних аспектах, доцільність вивчення й запозичення американського досвіду у галузі підготовки вчителя для середньої школи. Проаналізовано перспективний напрям розвитку порівняльної педагогіки - професійної підготовки вчителів середньої школи США. Розглянуто на основі досвіду професійної підготовки вчителів для середньої школи у США шляхи реформування системи професійної підготовки вчителів для українських шкіл, що допоможе у розв'язанні схожих проблем, що стоять перед вітчизняною педагогічною освітою в період її трансформації та інтеграції у європейський та світовий освітній простори.

Oпределено проблему качества профессиональной подготовки учителя в средней школе, недостаточнyю ее разработку в теоретических и практических аспектах, целесообразность изучения и заимствования американского опыта в области подготовки учителя для средней школы. Проанализированы перспективные направление развития сравнительной педагогики - профессиональной подготовки учителей средней школы США. Рассмотрены на основе опыта профессиональной подготовки учителей для средней школы в США реформирования системы профессиональной подготовки учителей для украинских школ, что поможет в решении схожих проблем, стоящих перед отечественной педагогической образованием в период трансформации и интеграции в европейское и мировое образовательное пространство.

Defined the problem of the quality of training teachers in high school, lack of development in the theoretical and practical aspects, the feasibility study and drawing of the American experience in the training of teachers for secondary schools. Analyzed a promising direction for Comparative Education - Training of secondary school teachers USA. Considered based on the experience of training teachers for secondary schools in the U.S. reform teacher training for Ukrainian schools, which will help in solving similar problems faced by the national teacher education in a period of transformation and integration into European and world educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського