РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408716<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвин Л. В. 
Підготовка вихователя до ритмічної організації навчально-виховного процесу / Л. В. Литвин // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 79-82. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему фізичного та духовного здоров'я дітей. Розкрито методологічні засади підготовки вихователів вальдорфського дитячого садку до ритмічної організації навчально-виховного процесу. Визначено тижневий ритм дитячої групи. Наголошено на значенні ритмів дня, тижня, місяця, року для зміцнення здоров'я дітей та формування у них високої здатності пристосовуватися до життєвих змін. Подано наукове обгрунтування ролі ритмів як провідного чинника у зміцненні здоров'я дитини. Наведено приклад побудови ритму дня у вальдорфському садку, ритму тижня та ритму року. Отже, розумінням значення цих ритмів можна спонукати батьків до створення нової сімейної культури, в якій будуть враховані ритми, і результатом цих зусиль буде міцне здоров'я дітей.

Рассмотрена проблема физического и духовного здоровья детей. Раскрыты методологические основы подготовки воспитателей вальдорфских детских садов к ритмической организации учебно-воспитательного процесса. Определен недельный ритм детской группы. Охарактеризован смысл ритмов дня, недели, месяца, года для укрепления здоровья детей и формирования у них высокой способности приспосабливаться к жизненным изменениям. Дано научное обоснование роли ритмов как ведущих факторов в укреплении здоровья. Помещен пример построения ритма дня в вальдорфском саду, ритма недели и ритма года. Итак, пониманием значения этих ритмов можно побудить родителей к созданию новой семейной культуры, в которой ритмы будут учтены, и результатом этих усилий будет крепкое здоровье детей.

The problem of physical and mental health of children. Discloses the preparation of methodological principles of Waldorf kindergarten teachers to the rhythmic organization of the educational process. Determined weekly rhythm of children's group. Described the meaning of the rhythms of the day, week, month, year to improve the health of children and shaping their high ability to adapt to life changes. We give a scientific justification for the role of rhythm as a major factor in health promotion. Posted by constructing an example of the rhythm of the day in the garden, Waldorf, rhythm, rhythm of the week and year. Thus, the result of understanding the significance of these rhythms can encourage parents to create a new family culture in which the rhythms will be considered and the result of these efforts will be in good health of children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 + Ч489.518.1 + Ч33(4НІМ)52-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського