РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408719<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Богданець-Білоскаленко Н. І. 
Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ - початку ХХ ст. / Н. І. Богданець-Білоскаленко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 100-106. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано образ учителя з погляду педагогів кінця ХІХ - початку ХХ ст. Детально розглянуто праці та думки Я. Чепіги щодо того, яким має бути ідеальний учитель. Визначено важливість ролі вчителя в суспільстві. Охарактеризовано методику, запропоновану Я. Чепігою, яка забезпечує явний авторитет, зразковість і бездоганність моральних якостей учителя. Висвітлено та порівняно ідеї педагогів-сучасників Я. Чепіги, зокрема Б. Грінченка, С. Русової, К. Ушинського, Т. Лубенця, О. Духновича. Аналіз наукової спадщини Я. Чепіги у порівнянні та зіставленні з його колегами саме в аспекті ідеалу шкільного вчителя переконує, що кожен з них центральною фігурою у здійсненні далекоглядних національно-просвітницьких планів навчання та виховання в школі вважав педагога.

Проанализирован образ учителя с точки зрения педагогов конца XIX - начала ХХ в. Подробно рассмотрены работы и мысли Я. Чепиги относительно того, каким должен быть идеальный учитель. Определена важность роли учителя в обществе. Охарактеризована методика, предложенная Я. Чепигой, которая обеспечивает явный авторитет, образцовость и безупречность моральных качеств учителя. Освещены идеи педагогов-современников Я. Чепиги, в частности Б. Гринченко, С. Русовой, К. Ушинского, Т. Лубенца, А. Духновича. Анализ научного наследия Я. Чепиги в сравнении и сопоставлении с его коллегами именно в аспекте идеала школьного учителя убеждает, что каждый из них центральной фигурой в осуществлении далеко идущих национально-просветительских планов обучения и воспитания в школе считал педагога.

Analyzed the image of teacher educators in terms of late XIX - early XX century. Considered in detail the work and thought of J. Chepiga on how to be a perfect teacher. Determined the importance of the role of teachers in society. The methodology proposed by J. Chepiga, which provides explicit authority, merit and exemplary moral qualities of a teacher. Highlights the idea of contemporary educators J. Chepiga, in particular B. Grinchenko, S. Rusova, K. Ushinskogo, T. Lubentsov, A. Duhnovicha. Analysis of the scientific heritage of J. Chepiga in comparing and contrasting it with his colleagues in the aspect of the ideal school teacher assures that each of them a central figure in implementing far-reaching national education plans, teaching and education in the school thought the teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського