РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408722<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мачинська Н. І. 
Педагогічна освіта майбутніх магістрів у Німеччині та Великобританії / Н. І. Мачинська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 123-127. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано особливості педагогічної освіти майбутніх магістрів у Німеччині та Великобританії в контексті виконання угод Болонської концепції. Визначено основні завдання та шляхи їх реалізації щодо реформування системи педагогічної освіти. Наведено перелік аспектів стандартів якості освіти: кваліфікаційна характеристика професорсько-викладацького складу, складові навчального плану, наявність інтеграції наукової діяльності у процес навчання, зв'язок зі школою, ступінь інтернаціоналізації. Розглянуто особливості змісту та структури педагогічної освіти Німеччини. Відзначено, що найбільш розвиненим напрямом у Німеччині є виробнича педагогіка - галузь, яка досліджує проблеми професійного навчання. Наведено матеріали британського досвіду системи педагогічної освіти, де у 2005 р. була створена Академія вищої освіти, яка функціонує як єдиний орган з удосконалення навчання та виховання у вищій школі. Констатовано, що вивчення досвіду професійно-педагогічної підготовки педагогів у інших країнах має позитивний вплив на розвиток педагогічної освіти в Україні.

Проанализированы особенности педагогического образования будущих магистров в Германии и Великобритании в контексте выполнения соглашений Болонской концепции. Определены основные задачи и пути их реализации относительно реформирования системы педагогического образования. Приведен перечень аспектов стандартов качества образования: квалификационная характеристика профессорско-преподавательского состава, составляющие учебного плана, наличие интеграции научной деятельности в процесс обучения, связь со школой, степень интернационализации. Рассмотрены особенности содержания и структуры педагогического образования Германии. Отмечено, что наиболее развитым направлением в Германии является производственная педагогика - отрасль, которая исследует проблемы профессионального обучения. Помещены материалы британского опыта системы педагогического образования, где в 2005 г. была создана Академия высшего образования, которая функционирует как единый орган по совершенствованию обучения и воспитания в высшей школе. Констатировано, что изучение опыта профессионально-педагогической подготовки педагогов в других странах оказывает положительное влияние на развитие педагогического образования в Украине.

The features of teacher education in the future masters of Germany and the UK in the context of the implementation of the agreements of the Bologna concept. The main problems and ways to implement the reform of teacher education. A list of aspects of the quality standards of education: qualifying characteristics of the faculty, curriculum components, the presence of the integration of research activities in the learning process, communication with the school, the degree of internationalization. The features of the content and structure of teacher education in Germany. It is noted that the most developed area in Germany is the industrial pedagogy - an industry that explores the issue of vocational training. Materials placed the British experience of teacher education, which in 2005 established the Higher Education Academy, which operates as a single entity to improve the education and training in high school. It was stated that the study of the experience of professional and pedagogical training of teachers in other countries has a positive impact on the development of teacher education in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4НІМ) + Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського