РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408729<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковальчук З. Я. 
Психолого-педагогічні особливості взаємодії педагогів і батьків / З. Я. Ковальчук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 156-160. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вказано на провідну роль узгодження дій сім'ї та освітнього закладу. Відмічено, що ці взаємодії розширюють і розвивають виховні можливості сім'ї, здійснюючи педагогічну освіту, контролюючи і скеровуючи сімейне виховання. Встановлено, що ця взаємодія організує і спрямовує діяльність громадських та позаосвітніх організацій на активну участь, допомогу сім'ї та навчальному закладу, координуючи їх дії. Зауважено, що ефективність такої взаємодії залежить від належної активності суб'єктів взаємодії, їх психолого-педагогічної грамотності та єдності завдань і цілей.

Указано на ведущую роль взаимной согласованности действий семьи и учебного заведения. Отмечено, что эти взаимодействия расширяют и развивают воспитательные возможности семьи, осуществляя педагогическое образование, контролируя и направляя семейное воспитание. Установлено, что это взаимодействие организует и направляет деятельность общественных и внеучебных организаций на активное участие, помощь семье и учебному заведению, координируя их действия. Замечено, что эффективность такого взаимодействия зависит от должной активности субъектов взаимодействия, их психолого-педагогической грамотности и единства задач и целей.

Is indicated on the leading role in the mutual coherence of the family and school. It is noted that these interactions expand and develop the educational potential of the family, carrying out teacher training, supervising and directing the family education. It was established that this interaction organizes and directs the activities of social and extracurricular organizations to actively participate, support the family and the school, coordinating their actions. It is noticed that the efficiency of such interaction depends on the proper interaction between the activity of the subjects, their psychological and educational literacy, and the unity of goals and objectives.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського