РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408733<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мельник Н. 
Американський досвід організації дошкільної освіти: гендерна соціалізація дітей / Н. Мельник // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1. - С. 126-129. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено проблему гендерної соціалізації дітей дошкільного віку у дошкільних навчальних закладах США. Розкрито особливості зовнішніх чинників статево-рольової соціалізації дітей та встановлено основні чинники успішної реалізації завдань дошкільної освіти США з формуванням соціальної компетентності особистості. Проаналізовано американську теорію та практику гендерної соціалізації дітей дошкільного віку. Зазначено, що з педагогічної точки зору гендерна соціалізація носить багатосторонній характер і визначається як активне засвоєння особистістю стандартів психосексуальної культури в міру входження в соціальні відносини.

Исследована проблема гендерной социализации детей дошкольного возраста в дошкольных учебных заведениях США. Раскрыты особенности внешних факторов полоролевой социализации детей и установлены основные факторы успешной реализации задач дошкольного образования США с формированием социальной компетентности личности. Проанализированы американская теория и практика гендерной социализации детей дошкольного возраста. Указано, что с педагогической точки зрения гендерная социализация носит многосторонний характер и определяется как активное усвоение личностью стандартов психосексуальной культуры по мере вхождения в социальные отношения.

The problem of gender socialization of preschool children in preschool educational institutions in the USA. The features of external factors of sex-role socialization of children and identified the key success factors for implementation of tasks of preschool education to the formation of the U.S. social competence of the individual. Analyzed by the American theory and practice of gender socialization in preschool children. Pointed out that from an educational point of view of gender socialization is multifaceted and is defined as the active assimilation of the individual standards of psychosexual culture as entry into social relations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(7СПО) + Ч411.358 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського