РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408742<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стеблецький А. 
Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1. - С. 6-10. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено функціонування педагогічної спільноти, яка створює освітнє середовище, що впливає на якість і тривалість життєдіяльності людини. Розглянуто педагогічну спільноту з позицій найбільш відомих синергетичних шкіл, адже педагогічна спільність є системним утворенням. Зазначено, що педагогічний колектив є основним структурним елементом педагогічної спільності, а вчитель є її типовим представником. Проаналізовано етапи розвитку педагогічних спільностей, а саме: типологічний, ідентифікації, солідарності. Визначено головне завдання педагогічної спільності, яка формує та розвиває психічне середовище людини, її духовність, моральний простір.

Исследовано функционирование педагогического сообщества, которое создает образовательную среду, влияющую на качество и продолжительность жизнедеятельности человека. Рассмотрена педагогическая общественность с позиций наиболее известных синергетических школ, ведь педагогическая общность является системным образованием. Указано, что педагогический коллектив является основным структурным элементом педагогической общности, а учитель является ее типичным представителем. Проанализированы этапы развития педагогических общностей, а именно: типологический, идентификации, солидарности. Определена главная задача педагогической общности, которая формирует и развивает психическую среду человека, его духовность, нравственное пространство.

Studied the functioning of educational community, which creates a learning environment that affects the quality and duration of human life. Considered from the standpoint of teaching the public the most well-known synergistic schools, because teachingis a common systemic form. Indicated that the teaching staff is a major structural element of the pedagogical community, but the teacher is a typical representative of her. Analyzed stages of development of educational communities, namely, typological, identification and solidarity. Identified the main task of teaching community that creates and develops the mental environment of man, his spirituality, and moral space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського