РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408747<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Семчук Н. 
Роль філософської освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. Семчук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1. - С. 55-59. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито проблему визначення предмета і завдань педагогіки за умов зміни суспільного статусу освіти. Окреслено коло проблем, що ставить сучасна освітологія. Проаналізовано характер взаємин наукових галузей, спрямованих на створення ефективних освітніх стратегій. Акцентовано на значенні філософії освіти для формування педагогічного мислення студентів - майбутніх вчителів. Зазначено, що розвинуті вміння педагогічного мислення значно полегшують наступний процес засвоєння майбутніми педагогами глибоких професійних знань з дидактики.

Раскрыта проблема определения предмета и задач педагогики в условиях изменения общественного статуса образования. Очерчен круг проблем, которые ставит современное образованиеведение. Проанализирован характер взаимоотношений научных отраслей, направленных на создание эффективных образовательных стратегий. Акцентировано на значении философии образования для формирования педагогического мышления студентов - будущих учителей. Указано, что развитые умения педагогического мышления значительно облегчают последующий процесс усвоения будущими педагогами глубоких профессиональных знаний по дидактике.

Solved the problem of defining the subject and tasks of pedagogy in the context of changing social status of education. Find out the philosophy of education in the process of pedagogical thinking. Outline a range of problems posed by modern education.Analyzed the relationship of scientific fields, aimed at creating an effective educational strategy. The values of the philosophy of education to build teaching students thinking of future teachers. Indicated that the developed pedagogical thinking skills greatly facilitate the process of mastering the following future teacher's deep professional knowledge of didactics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського