РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408762<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зінчук І. В. 
Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / І. В. Зінчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 42. - С. 53-58. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено особливості зорової наочності як одного з прийомів семантизації лексики в процесі презентації нових лексичних одиниць на сучасному етапі навчання іноземної мови. Розглянуто класифікацію зорового унаочнення, запропоновану А. Калєріним. З'ясовано, що використання зорового унаочнення під час навчання усного мовлення сприяє інтенсифікації процесів довготривалої пам'яті, пов'язаних за певної усвідомленості та збагачення асоціативними зв'язками з міцністю відображення мовних одиниць, а також процесів оперативної пам'яті, пов'язаних з відбором необхідних для вислову одиниць, завдяки візуальній опорі, яка визначає предмет і програму висловлювання. Підсумовано, що візуальні засоби презентації (демонстрація реальних предметів, малюнків, дій або жестів) надають можливість ефективно візуалізувати лексику за рахунок реальних предметів, малюнків, флеш-карток і мають велике значення на початковій стадії навчання лексики.

Освещены особенности зрительной наглядности как одного из приемов семантизации лексики в процессе презентации новых лексических единиц на современном этапе обучения иностранному языку. Рассмотрена классификация зрительной наглядности, предложена А. Калериным. Выяснено, что использование зрительной наглядности при обучении устной речи способствует интенсификации процессов долговременной памяти, связанных при определенном осознании и обогащении ассоциативными связями с мощностью отображения языковых единиц, а также процессов оперативной памяти, связанных с отбором необходимых для выражения единиц, благодаря визуальной опоре, определяющей предмет и программу выражения. Подытожено, что визуальные средства презентации (демонстрация реальных предметов, рисунков, действий или жестов) дают возможность эффективно визуализировать лексику, используя реальные предметы, рисунки, флеш-карточки, и имеют большое значение на начальной стадии обучения лексике.

The phase of presentation of some new foreign material, specifically vocabulary, begins with semantization of new lexical units. There is a certain system of actions for this (the way of semantization), the aim of which is establishment of connection between the form and the notion of the word, between the object and the phenomenon, which this word denotes. Visual means of presentation (demonstration of real objects, pictures, actions or gestures) give the opportunity of effective visualization of vocabulary at the expense of objects and pictures, what is more they have large value stage of teaching vocabulary.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського