РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408774<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ніколайчук Г. І. 
Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку / Г. І. Ніколайчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 42. - С. 65-70. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Відзначено, що найважливішими особистісними формами розвитку мовлення дошкільника є діалог та монолог, що забезпечують успішну соціалізацію дітей дошкільного віку та особистісну презентацію їх у соціальному оточенні. Встановлено, що особливості володіння дошкільником іноземною мовою пов'язані також з безпосередністю дитячого сприймання, відкритістю для спілкування, спонтанністю набуття нових знань. З'ясовано, що важливими показниками діалогічного мовлення іншомовної діяльності є: звернення із запитаннями, проханнями з теми спілкування, володіння вміннями відповідати на запитання, використовуючи зразки мовлення; реагувати реплікою на запитання, прохання педагога, іншої дитини (дорослого), вести діалог-розпитування. Підсумовано, що проблема дитячого діалогу залишається актуальною за умов особистісно-орієнтованої моделі дошкільної ланки освіти, коли нагальним залишається питання формування комунікативних умінь рідною та іноземною мовами.

Отмечено, что наиболее личностными формами развития речи дошкольника являются диалог и монолог, которые обеспечивают успешную социализацию детей дошкольного возраста и личностную презентацию их в социальном окружении. Определено, что особенности владения дошкольником иностранным языком связаны также с непосредственностью детского восприятия, открытостью для общения, спонтанностью накопления новых знаний. Выяснено, что важными показателями диалогической речи является обращение с вопросами, просьбы по теме общения, владение умением отвечать на вопросы, используя образцы речи, реагировать репликой на вопрос, просьбу педагога, другого ребенка (взрослого), вести диалог-расспрашивание. Подытожено, что проблема детского диалога остается актуальной в условиях личностно-ориентированной модели дошкольного звена образования, когда неотложным остается вопрос формирования коммуникативных умений на родном и на иностранном языках.

The article looks into the thematic and content aspects of pre-school aged children dialogue speech. It highlights the subject of questions that constitute the core component of children dialogue different kinds of communicative situation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.252.14

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського