Ніколайчук Г. І. Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку / Г. І. Ніколайчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 42. - С. 65-70. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Відзначено, що найважливішими особистісними формами розвитку мовлення дошкільника є діалог та монолог, що забезпечують успішну соціалізацію дітей дошкільного віку та особистісну презентацію їх у соціальному оточенні. Встановлено, що особливості володіння дошкільником іноземною мовою пов'язані також з безпосередністю дитячого сприймання, відкритістю для спілкування, спонтанністю набуття нових знань. З'ясовано, що важливими показниками діалогічного мовлення іншомовної діяльності є: звернення із запитаннями, проханнями з теми спілкування, володіння вміннями відповідати на запитання, використовуючи зразки мовлення; реагувати реплікою на запитання, прохання педагога, іншої дитини (дорослого), вести діалог-розпитування. Підсумовано, що проблема дитячого діалогу залишається актуальною за умов особистісно-орієнтованої моделі дошкільної ланки освіти, коли нагальним залишається питання формування комунікативних умінь рідною та іноземною мовами. Отмечено, что наиболее личностными формами развития речи дошкольника являются диалог и монолог, которые обеспечивают успешную социализацию детей дошкольного возраста и личностную презентацию их в социальном окружении. Определено, что особенности владения дошкольником иностранным языком связаны также с непосредственностью детского восприятия, открытостью для общения, спонтанностью накопления новых знаний. Выяснено, что важными показателями диалогической речи является обращение с вопросами, просьбы по теме общения, владение умением отвечать на вопросы, используя образцы речи, реагировать репликой на вопрос, просьбу педагога, другого ребенка (взрослого), вести диалог-расспрашивание. Подытожено, что проблема детского диалога остается актуальной в условиях личностно-ориентированной модели дошкольного звена образования, когда неотложным остается вопрос формирования коммуникативных умений на родном и на иностранном языках. The article looks into the thematic and content aspects of pre-school aged children dialogue speech. It highlights the subject of questions that constitute the core component of children dialogue different kinds of communicative situation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.252.14
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|