РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408777<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коломієць Н. М. 
Прийоми Блейна Рея в методі природопровідності Джеймса Ашера / Н. М. Коломієць // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 42. - С. 15-19. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено передумови виникнення комунікативного підходу до навчання іноземної мови, який став основою багатьох методів, зокрема, методу TPR (Total physical response) Джеймса Ашера. Метод викладання іноземної мови TPR Storytelling був розроблений Блейном Реєм (Blaine Ray), вчителем іспанської мови з Bakersfield, California (1990 р). Визначено п'ять гіпотез засвоєння мови Стівена Крашена: гіпотеза набування (acquisition) та навчання (learning), гіпотеза природного порядку (the natural order hypothesis), гіпотеза "редактора" чи "монітора" (the monitor hypothesis), гіпотеза про вхідний потік інформації (the input hypothesis), гіпотеза емоційного фільтру (the affective filter hypothesis). На основі принципів комунікативного навчання у 2003 р. був побудований проект "Загальноєвропейські компетенції володіння іноземною мовою. Вивчення, викладання, оцінка". (Common European Framework of Reference: Learning; Teaching, Assessment).

Освещены предпосылки возникновения коммуникативного подхода к обучению иностранного языка, который стал основой многих методов, в частности метода TPR (Total physical response) Джеймса Ашера. Метод преподавания иностранного языка TPR Storytelling был разработан Блеэйном Рэем (Blaine Ray), учителем испанского языка с Bakersfield, California (1990 г.) Определены пять гипотез языка Стивена Крашена: гипотеза приобретения (acquisition) и обучения (learning), гипотеза естественного порядка (the natural order hypothesis), гипотеза "редактора" или "монитора" (the monitor hypothesis), гипотеза о входящем потоке информации (the input hypothesis), гипотеза эмоционального фильтра (the affective filter hypothesis). На основе принципов коммуникативного обучения в 2003 г. был создан проект "Изучение, преподавание, оценка" (Common European Framework of Reference: Learning; Teaching, Assessment).

In this article the author describes origin of communicative approach to the foreign language teaching, which is base of many methods, including Total physical response method of James Asher. Combined ideas of Asher and teaching hypothesis of Stephen Krashen, educator Blaine Ray created his own method of teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 г(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського