РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408783<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воробйова Л. М. 
Психолінгвістичні аспекти навчання іноземних мов / Л. М. Воробйова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 42. - С. 113-117. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Вказано, на важливість психологічних чинників комунікативного навчання, до яких відносяться: повага до особистості суб'єкта навчання, його неповторності, збереження особистісної автономії кожного студента. З'ясовано психологічні аспекти особистісно орієнтованого навчання іноземних мов у вищій школі, що набуває актуальності в контексті розбудови освіти на засадах гуманізації. Підсумовано, що розвиток іншомовної комунікативної компетенції передбачає формування не лише знань, навичок і умінь, якими необхідно оволодіти, аби використовувати мову як інструмент спілкування та пізнання, але й тих здібностей, які допомагають людині орієнтуватися в соціумі, в культурно-мовному середовищі.

Отмечено, что важными являются психологические факторы коммуникативного обучения, к которым относятся уважение к личности субъекта обучения, его неповторимости, сбережение личностной автономии каждого студента. Определены психолингвистические аспекты личностно ориентированного обучения иностранным языкам в высшей школе, что приобретает актуальность в контексте перестройки образования на основе гуманизации. Подытожено, что развитие иноязычной коммуникативной компетенции предусматривает формирование не только знаний, навыков и умений, которыми необходимо овладеть, чтобы использовать язык как инструмент общения и познания, но тех способностей, которые помогают человеку ориентироваться в социуме, в культурно-речевой среде.

The article is devoted to the psycholinguistic aspects of teaching students foreign languages and to the possible ways of using psycholinguistic methods in teaching process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ю940.321.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського