Артемова О. І. Важливі аспекти психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу сучасної школи / О. І. Артемова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 41. - С. 24-26. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Визначено, що головний змістовий план психологічного супроводу розвитку учнів передбачає корекційно-розвивальну діяльність психолога у формі своєрідної психологізації навчально-виховного процесу і безпосередньої взаємодії з дітьми через психотерапевтичні бесіди та тренінгові заняття. Підкреслено, що навчання, виховання, самовиховання, самореалізація - єдиний процес, який розвиває особистість, сприяє адаптації її до змін і реалій сучасного життя. Определено, что главный смысловой план психологического сопровождения развития учащихся предусматривает коррекционно-развивающую деятельность психолога в форме своеобразной психологизации учебно-воспитательного процесса и непосредственного взаимодействия с детьми через психотерапевтические беседы и тренинговые занятия. Подчеркнуто, что учеба, воспитание, самовоспитание, самореализация - единственный процесс, который раскрывает личность, способстует адаптации ее к изменениям и реалиям современной жизни. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 с
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|