РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408818<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Семенюк-Іванюк Л. В. 
Ідеї розвитку педагогічної логіки А.С. Макаренка в умовах сучасних педагогічних інтерпретацій / Л. В. Семенюк-Іванюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 40. - С. 14-19. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито проблему розвитку особистості, яку програмував А. С. Макаренко, а також проблеми, пов'язані з підготовкою педагогічних кадрів, формуванням у них професійного мислення й педагогічної логіки зокрема. Висвітлено ключові компоненти моделі процесу формування педагогічної логіки, зокрема в студентів педагогічного коледжу, шляхи її реалізації в сучасній професійній освіті, інтерпретуючи в такий спосіб ідеї А. С. Макаренка. Обгрунтовано поняття "педагогічна логіка" як компонент формування синтетичного мислення вчителя, враховуючи тенденції та наявні проблеми в процесі професійної підготовки педагогічних кадрів, формування у них професійного мислення, і, відповідно, його інваріантів (чуттєво-образного, словесно-логічного, теоретичного, практичного, синтетичного). Охарактеризовано основні моменти взаємодії сучасної педагогічної науки і творчого доробку видатного українського педагога-класика в напрямку професійної підготовки й формування педагогічної логіки.

Раскрыто проблему развития личности, которою программировал А. С. Макаренко, а также проблемы, связанные с подготовкой педагогических кадров, формированием у них профессионального мышления и педагогической логики в частности. Выяснены ключевые компоненты модели процесса формирования педагогической логики, в частности у студентов педагогического колледжа, пути ее реализации в современном профессиональном образовании, интерпретируя таким образом идеи А. С. Макаренко. Обосновано понятие "педагогической логики" как компонента формирования синтетического мышления учителя, включающего тенденции и имеющиеся проблемы в процессе профессиональной подготовки педагогических кадров, формирования у них профессионального мышления, и, соответственно, его инвариантов (чувственно-образного, словесно-логического, теоретического, практического, синтетического). Охарактеризированы основные моменты взаимодействия современной педагогической науки и творческого достижения выдающегося украинского педагога-классика в процессе профессиональной подготовки и формирования педагогической логики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч479.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського