Семенюк-Іванюк Л. В. Ідеї розвитку педагогічної логіки А.С. Макаренка в умовах сучасних педагогічних інтерпретацій / Л. В. Семенюк-Іванюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 40. - С. 14-19. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розкрито проблему розвитку особистості, яку програмував А. С. Макаренко, а також проблеми, пов'язані з підготовкою педагогічних кадрів, формуванням у них професійного мислення й педагогічної логіки зокрема. Висвітлено ключові компоненти моделі процесу формування педагогічної логіки, зокрема в студентів педагогічного коледжу, шляхи її реалізації в сучасній професійній освіті, інтерпретуючи в такий спосіб ідеї А. С. Макаренка. Обгрунтовано поняття "педагогічна логіка" як компонент формування синтетичного мислення вчителя, враховуючи тенденції та наявні проблеми в процесі професійної підготовки педагогічних кадрів, формування у них професійного мислення, і, відповідно, його інваріантів (чуттєво-образного, словесно-логічного, теоретичного, практичного, синтетичного). Охарактеризовано основні моменти взаємодії сучасної педагогічної науки і творчого доробку видатного українського педагога-класика в напрямку професійної підготовки й формування педагогічної логіки. Раскрыто проблему развития личности, которою программировал А. С. Макаренко, а также проблемы, связанные с подготовкой педагогических кадров, формированием у них профессионального мышления и педагогической логики в частности. Выяснены ключевые компоненты модели процесса формирования педагогической логики, в частности у студентов педагогического колледжа, пути ее реализации в современном профессиональном образовании, интерпретируя таким образом идеи А. С. Макаренко. Обосновано понятие "педагогической логики" как компонента формирования синтетического мышления учителя, включающего тенденции и имеющиеся проблемы в процессе профессиональной подготовки педагогических кадров, формирования у них профессионального мышления, и, соответственно, его инвариантов (чувственно-образного, словесно-логического, теоретического, практического, синтетического). Охарактеризированы основные моменты взаимодействия современной педагогической науки и творческого достижения выдающегося украинского педагога-классика в процессе профессиональной подготовки и формирования педагогической логики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч479.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|