Михальська С. А. Особливості організації корекційної роботи з комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників / С. А. Михальська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 41. - С. 125-127. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Визначено, що чим більш партнерські стосунки в сім'ї, чим частіше батьки проявляють зацікавленість дитиною, заохочують до спільного проведення часу, до мовленнєвої активності, тим вищий рівень комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини та навпаки. Обгрунтовано, за якими напрямками має будуватися корекційна робота та методи і прийоми, які доречно використовувати для реалізації цілей і завдань. Підкреслено, що для успішного розвитку у дітей комунікативних умінь і формування культури мовленнєвого спілкування необхідно враховувати особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку, потреби, які його мотивують, специфіку родинного спілкування. Обращено внимание на то, что чем больше партнерскими складываются отношения в семье, чем чаще родители проявляют заинтересованность ребенком, поощряют к совместному проведению времени, к речевой активности, тем высший уровень коммуникативно-речевого развития ребенка и наоборот. Обосновано, за какими направлениями должна строиться коррекционная работа, методы и приемы, которые уместно использовать для реализации целей и задач. Подчеркнуто, что для успешного развития у детей коммуникативных умений и формирования культуры речевого общения необходимо учитывать особенности коммуникативно-речевого развития, потребности, которые его мотивируют, специфику семейного общения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 с + Ю956-994-06-734 + Ю983.401.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|