Дудар О. В. Особливості розвитку емоційного відгукування старшокласників / О. В. Дудар // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 41. - С. 55-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Аналізу психологічної літератури та результату корекційно-розвивальної програми підтверджено вплив соціально-психологічних чинників та механізмів міжособистісної перцепції на формування образу об'єкта перцепції у процесі міжособистісної взаємодії старшокласників. Доведено, що на характер сприймання людини впливає емоційний стан. Розглянуто теоретичні засади побудови програми з розвитку емпатії старшокласників; визначено мету, завдання, принципи, форми проведення занять; показано системний аналіз реалізованої програми на основі характеристики окремих етапів і конкретних вправ. На основании анализа психологической литературы и результата коррекционно-развивающей программы подтверждено влияние социально-психологических факторов и механизмов межличностной перцепции на формирование образа объекта перцепции в процессе межличностного взаимодействия старшеклассников. Доказано, что на характер восприятия человека влияет эмоциональное состояние. Рассмотрены теоретические принципы построения программы в развитии эмпатии старшеклассников; определены цели, задачи, принципы, формы проведения занятий; показан системный анализ реализованной программы на основе характеристики отдельных этапов и конкретных упражнений. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.1 + Ю935.216
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|