Кириченко Н. О. Психологічні особливості постановки та досягнення мети особистістю / Н. О. Кириченко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 41. - С. 72-75. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Виявлено фактори, що сприяють успішній реалізації поставленої мети, особливості формулювання цілей, визначено поетапні особливості утворення мети. Стверджено, що утворення мети в онтогенезі проходить ряд етапів: від постановки мети дорослим перед дитиною, до самостійної постановки мети особистістю перед собою. Сформульовано вимоги, яким повинна відповідати мета, щоб бути досягнутою. Наведено вправи, які допоможуть в усвідомленні та постановці мети, дозволятимуть підвищити рівень мотивації досягнення і таким чином сприятимуть зменшенню фрустраційної напруги та подоланню перешкод на шляху до досягнення поставленої мети. Визначено етапи реалізації мети: задум, намір, дію та власне мету - результат. Проанализировано состояние проблемы в современных научных исследованиях, обнаружены факторы, что способствуют успешной реализации поставленной цели, особенности формирования цели, определены поэтапные особенности создания цели. Доказано, что создание цели в онтогенезе проходит ряд этапов: от постановки цели взрослыми перед ребенком, к самостоятельной постановке цели личностью перед собой. Сформулированы условия, которым должна соответствовать цель, чтобы быть достигнутой. Приводятся упражнения, которые помогают в осмыслении и постановке цели, позволяют повысить уровень мотивации достижения и таким образом способствуют уменьшению фрустрационного напряжения и преодолению препятствий на пути к достижению поставленной цели. Определены этапы реализации цели: замысел, намерение, действие и собственно цель - результат. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.234
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|