Цимбалару А. Д. Семантика понятійного апарату проблеми педагогічного проектування / А. Д. Цимбалару // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 40. - С. 121-127. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Досліджено проблеми педагогічного проектування у ракурсі понятійного термінологічного аналізу. Визначено складові частини проектування як самостійного виду діяльності: прогнозування, планування, конструювання, моделювання, дослідження. З'ясовано, що педагогічне проектування розглядається дослідниками проблеми як методологічний засіб інноваційного перетворення педагогічної діяльності, як система, як процес, як технологія і вид діяльності. Підсумовано, що проектна діяльність об'єднує творчий потенціал вчителів, педагогічних колективів, тому проектну діяльність можна віднести до нового типу організаційної культури діяльності - проектно-технологічного. Исследованы проблемы педагогического проектирования в плане терминологического анализа. Определены составляющие проектирования как самостоятельного вида деятельности: прогнозирование, планирование, конструирование, моделирование, исследование. Отмечается, что педагогическое проектирование рассматривается исследователями проблемы как методологическое средство инновационного превращения педагогической деятельности, как система, как процесс, как технология и вид деятельности. Подытожено, что проектная деятельность объединяет творческий потенциал учителей, педагогических коллективов, в связи с этим проектную деятельность можно отнести к новому типу организационной культуры деятельности - проектно-технологическому. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|