РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408890<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щербакова К. Й. 
Сучасні підходи до навчання старших дошкільників розв'язання арифметичних задач / К. Й. Щербакова, Л. І. Зайцева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 40. - С. 87-90. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Відзначено, що в зв'язку з переходом освітніх закладів на 12-річний термін навчання в школі з шести років, актуалізується потреба оновлення змісту програм для дітей старшого дошкільного віку. Доведено, що за допомогою спеціально організованої освітньої роботи можна успішно навчати дітей віком 5 - 6-ти років розв'язанню арифметичних задач. Запропоновано способи здійснення зв'язку між узагальненою числовою дією та конкретними умовами задачі: формальний і змістовий. Визначено, що в процесі розв'язання арифметичних задач навчання необхідно спрямувати на виокремлення, аналіз і засвоєння визначеного типу відношень, які складають структуру задачі (відношення частина - ціле, рівність - нерівність). Підсумовано, що використання моделей впливає на процес розв'язання арифметичних задач і допомагає утримувати текст у пам'яті, що значно полегшує аналіз змісту задачі.

Обращено внимание на то, что в связи с переходом образовательных учреждений на 12-летний строк обучения в школе с шести лет, актуализируется необходимость в обновлении содержания программ для детей старшего дошкольного возраста. Доказано, что с помощью специальной организованной образовательной работы можно успешно обучать детей возрастом 5 - 6-ти лет решению арифметических задач. Предложены способы осуществления связи между обобщенным числовым действием и конкретными условиями задачи: формальный и смысловой. Установлено, что в процессе решения арифметических задач обучение необходимо направлять на выделение, анализ и усвоение определенного типа отношений, которые составляют структуру задачи (отношение часть - целое, равность - неравность). Подытожено: использование моделей влияет на процесс решения арифметических задач и помогает удерживать текст в памяти, что значительно облегчает анализ содержания задачи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського