РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408902<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Свірщ К. О. 
Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників до школи у контексті сучасного педагогічного мислення / К. О. Свірщ // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 40. - С. 105-107. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Відзначено, що для повноцінного спілкування дитини необхідно, щоб вона вміла використовувати мовленнєві навички для самостійного вираження своїх думок, намірів, мрій, бажань; потрібен поступовий перехід до нового етапу становлення розгорнутого усного монологічного висловлювання, яке потребує від дитини володіння мовленнєвими вміннями. Наголошено на тому, що в Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні зазначається, що на кінець дошкільного віку дитина повинна володіти українською розмовною мовою монологічним мовленням, використовувати засоби інтонаційної виразності, правильно й чітко вимовляти всі звуки та правильно вживати всі граматичні категорії; кількісна та якісна характеристика словника повинні сягати вікової норми. Розроблено експериментальну методику формування монологічного мовлення творчого характеру старших дошкільників. Підсумовано, що мовленнєва підготовка дітей до школи передбачає достатню інтелектуальну, емоційно-вольову та мотиваційну готовність дитини дошкільного віку, а також достатню оперативну адаптацію дітей до умов шкільного навчання.

Отмечено, что для полноценного общения ребенка необходимо, умение использовать речевые навыки для самостоятельного выражения своих мыслей, намерений, мечтаний, желаний; необходим постепенный переход к новому этапу становления развернутого устного монологического высказывания, требующего от ребенка владения речевыми умениями. Акцентировано на том, что в Базовом компоненте дошкольного образования в Украине указано, что к концу дошкольного возраста ребенок должен обладать украинским разговорным языком, монологической речью, использовать средства интонационной выразительности, правильно и четко произносить все звуки и правильно применять все грамматические категории; количественная и качественная характеристика словаря должны достигать возрастной нормы. Разработана экспериментальная методика формирования монологической речи творческого характера старших дошкольников. Подведен итог: речевая подготовка детей к школе предусматривает достаточную интеллектуальную, эмоционально-волевую и мотивационную готовность ребенка дошкольного возраста, а также достаточно оперативную адаптацию детей к условиям школьного обучения, к новым программным требованиям относительно усвоения норм и правил речи, процедуральных речевых способов действий, необходимых для овладения речевыми умениями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського