РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408906<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пелех Ю. В. 
Формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності / Ю. В. Пелех // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 40. - С. 94-97. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наголошено, що суспільство висуває нові вимоги щодо підготовки вчителя в сучасних умовах економічного й соціокультурного розвитку, визначення та підвищення якості основних категорій педагогічної компетентності у системі поняття "педагогічна культура". Відзначено, що питання ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності є надзвичайно актуальним у загальній системі фахової підготовки вчителя і є об'єктом вивчення з боку провідних фахівців як філософсько-культурологічна і психолого-педагогічна проблема. Визначено й проаналізовано взаємозаміну та недиференційованість понять "цінності", "ціннісні орієнтації", "установка", "спрямованість особистості", "позиція". З'ясовано принципи, що визначають ціннісно-смисловий потенціал майбутнього вчителя: принцип цілісності особистості, принцип творчості, принцип соціокультурного розвитку, принцип конкретності. Підсумовано, що впровадження у практичну роботу ВНЗ теоретико-методичних основ формування у майбутнього педагога ціннісно-смислової готовності до професійної діяльності з урахуванням цілісності модифікації його (майбутнього педагога) індивідуальних особливостей, їх проявів на сучасному етапі розвитку суспільства стане регулятором позитивних внутрішніх перетворень, сформованих в алгоритм розуміння образу педагога-професіонала.

Акцентировано на том, что общество выдвигает новые условия в отношении подготовки учителя в современных условиях экономического и социокультурного развития, определения и повышения качества основных категорий педагогической компетентности в системе понятия "педагогическая культура". Отмечается, что вопрос ценностно-смысловой готовности у будущего учителя к профессиональной деятельности особенно актуальный в общей системе его профессиональной подготовки и является объектом изучения со стороны ведущих специалистов как философско-культурологическая и психолого-педагогическая проблема. Определены и проанализированы взаимозамещение и недифференцированость понятий "ценности", "ценностные ориентации", "установка", "направленность личности", "позиция". Выяснены принципы, определяющие ценностно-смысловой потенциал будущего учителя: принцип целостности, принцип творчества, принцип социокультурного развития, принцип конкретности. Подытожено, что внедрение в практическую работу ВУЗ теоретико-методических основ формирования у будущего учителя ценностно-смысловой готовности к профессиональной деятельности с учетом целостности, модификации его (будущего педагога) индивидуальных особенностей, их проявлений на современном этапе развития общества станет регулятором положительных внутренних превращений, сформированных в алгоритм понимания образа педагога-профессионала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського