Демчук О. О. Психологічні закономірності організації професійного самовиховання майбутніх педагогів / О. О. Демчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 43. - С. 23-25. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Виділено категорії самовиховання як підгрунтя власної життєвої та професійної успішності. Визначено напрямки педагогічного керівництва процесом самовиховання майбутніх педагогів. Підсумовано, що особливого значення в процесі становлення особистості майбутнього вчителя як суб’єкта життєтворчості набувають з цієї точки зору педагогічна позиція та установки педагога. Обоснованы категории самовоспитания как основы собственной жизненной и профессиональной успешности. Определены направления педагогического руководства процессом воспитания будущих педагогов. Сделан вывод о том, что особое значение в процессе становления личности будущего учителя как субъекта жизнетворчества приобретают с этой точки зрения педагогическая позиция и установки педагога. The article raises the question of the rate of psychological investigation on laws of organization a professional self-education of the young teacher. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|