Жигайло О. О. Особливості розвитку свідомості та самосвідомості молодших школярів / О. О. Жигайло // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 43. - С. 34-36. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проаналізовано психологічні закономірності розвитку самосвідомості та свідомості молодших школярів. Описано прояви Я-концепції у дітей молодшого шкільного віку. Підсумовано, що здатність до самосвідомості та самопізнання – виняткове надбання людини, яка усвідомлює себе як суб’єкта свідомості, спілкування та дії. Проанализированы психологические закономерности развития самосознания и сознания младших школьников. Описаны проявления Я-концепции в детей младшего школьного возраста. Сделан вывод о том, что способность к самосознанию и сознанию – исключительное приобретение человека, который осознает себя субъектом сознания, общения и действия. Psychological regularities of junior schoolchildren consciousness and self-consciousness development are analyzed in the article. Theoretical approaches to the problem of junior schoolchildren consciousness and self-consciousness development are set. The displays of I-conception of the children of midchildhood are describes. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|