Бєлєнька Г. В. Культурно-освітнє середовище ВНЗ як чинник формування професійної компетентності майбутнього педагога / Г. В. Бєлєнька // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 17-21. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Відзначено, що зростання інтересу до дослідження ролі середовища в житті людини обумовлене його впливом на розвиток і формування особистості. Розглянуто взаємозв’язок понять «інтелігентність» та «освіченість». Окреслено шляхи оптимізації впливу на особистість студента в процесі навчання. Зроблено висновок про те, що головним елементом культурного середовища є ті унікальні відносини між суб’єктами, які спрямовані на розвиток і саморозвиток особистості. Отмечено, что повышение интереса к исследованию роли среды в жизни человека обусловлено его влиянием на развитие и формирование личности. Рассмотрена взаимосвязь понятий «интеллигентность» и «образованность». Намечены пути оптимизации влияния на личность студента в процессе обучения. Сделан вывод о том, что главным элементом культурной среды являются те уникальные отношения между субъектами, которые ориентированы на развитие и саморазвитие личности. The article tells about the cultural-educational environment of a higher educational establishment as the factor of formation future teacher’s professional competence. The interrelation of questions of intelligence and erudition is considered. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|