Богуш А. М. Теоретичні концепти дошкільної освіти в педагогічній парадигмі В. О. Сухомлинського / А. М. Богуш // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 25-27. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Відзначено, що педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського має різноплановий і багатоаспектний характер. Звернено увагу на те, що сім’я є первинним природним виховним соціальним осередком формування найглибших людських почуттів. Зроблено висновок, що педагогічні концепти В. О. Сухомлинського є теоретичними засадами виховання і навчання дітей молодшого дошкільного віку. Отмечено, что педагогическое наследие В. А. Сухомлинского имеет разноплановый и многоаспектный характер. Обращено внимание на то, что семья является первичным природным воспитательным социальным центром формирования наиболее глубоких человеческих чувств. Сделан вывод о том, что педагогические концепты В. А. Сухомлинского являются теоретическими основами воспитания и обучения детей младшего дошкольного возраста. The article classifies pedagogical concepts of V.A. Sukhomlynskiy, namely: childcentrizm, cultural, naturally to necessary, lingvodidactic, family educational concepts that have been transformed into the methodology and practice of early childhood education. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|