Врочинська Л. І. Педагогічні умови виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії дошкільного закладу і сім’ї / Л. І. Врочинська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 49-54. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Зазначено, що актуальність ідей гуманістичної педагогіки, метою якої є виховання особистості, здатної до гармонійної взаємодії з соціальним довкіллям і собою, на сучасному етапі розвитку суспільства зумовлена активізацією людського фактора. Визначено педагогічні умови виховання гуманної поведінки старших дошкільників у процесі взаємодії ДНЗ і сім’ї та доведено їх ефективність. Зроблено висновок, що подальшої розробки потребують зміст і форми спільної роботи ДНЗ з родинами, діти яких не виховуються в дошкільному закладі. Отмечено, что актуальность идей гуманистической педагогики, целью которой является воспитание личности, способной к гармоничному взаимодействию с социальным окружением, на современном этапе развития общества обусловлена активизацией человеческого фактора. Определены педагогические условия воспитания гуманного поведения старших дошкольников в процессе взаимодействия ДУЗ и семьи и показана их эффективность. Сделан вывод о том, что необходима дальнейшая разработка содержания и форм совместной работы ДУЗс семьями, дети которых не воспитываются в дошкольном учреждении. The article deals with the research of pedagogical conditions which enable efficient upbringing and humane behaviour of senior pre-school children in the process of interaction between a preschool establishment and the family. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч411.352.15
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|