РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409013<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Євтух М. 
Гносеологічний фокус трансформаційних змін філософії освіти / М. Євтух, І. Волощук // Філос. освіти. - 2006. - № 2. - С. 7-14. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено основні проблеми трансформаційних змін національної системи освіти України. Проаналізовано відповідну наукову літературу з цієї проблематики. Акцентовано увагу на проблемі швидкої адаптації вітчизняної системи вищої освіти до європейських освітніх стандартів. Розкрито ключові питання гносеологічних аспектів філософських течій інструменталізму, неопозитивізму, феноменології, екзистенціалізму та неотомізму. Доведено, що зазначені філософські напрями є пріоритетними об'єктами переосмислення філософських засад освітнього процесу.

Рассмотрены основные проблемы трансформационных изменений национальной системы образования Украины. Проанализирована соответствующая научная литература по этой проблематике. Акцентировано внимание на проблеме скорой адаптации украинской системы высшего образования к европейским высшим образовательным стандартам. Раскрыты ключевые гносеологических аспекты таких философских направлений: инструментализм, неопозитивизм, феноменология, экзистенциализм, неотомизм. Доказано, что данные философские направления являются приоритетными объектами переосмысления философских предпосылок учебного процесса.

The article deals with the basic problems of transformational changes of a national education system of Ukraine. The corresponding scientific literature on this problematics is analysed. The attention is stressed on a problem of fast adaptation of theUkrainian system of higher education to the European supreme educational standards. Important gnosiological aspects of such philosophical directions: an instrumentalism, neopositivism, phenomenology, existentialism, neotomism are opened. It is proved, that the given philosophical directions are priority objects of reconsideration of philosophical preconditions of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр) + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського