Тарасов Л. О потенциале саморазвития ребенка и возможностях повышения уровня обучения математике в начальных классах / Л. Тарасов, Т. Тарасова // Філос. освіти. - 2006. - № 3. - С. 281-290. - Библиогр.: 5 назв. - рус.Досліджено конструктивний "принцип екстраполяції" в контексті наповнення педагогічних вербальних дій визначеним потенціалом саморозвитку. Показано можливість суттєвого підвищення рівня навчання математики у початкових класах. Исследован конструктивный "принцип экстраполяции" в контексте наполнения педагогических вербальных действий определенным потенциалом саморазвития. Показана возможность существенного повышения уровня обучения в начальных классах. The article deals with the " principle of extrapolation " in a context of filling of pedagogical verbal actions in the certain potential of self-development constructive. The opportunity of essential increase of a level of training in initial classes is shown. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + В1р1-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|