РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409043<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лебедь Е. 
Природа в структуре образования / Е. Лебедь // Філос. освіти. - 2006. - № 1. - С. 237-247. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Розглянуто протиставлення природничо-наукової освіти, що спирається лише на наукове пізнання і продукує об'єктивовані знання про природу - освіті як дії свідомих актів і живому знанню, яке не залежить від стереотипів попереднього знання. Природу розглянуто не як універсум або сукупний об'єкт природознавства, який надає матеріал для розуміння сущого, а як духовний інструмент для розуміння себе. Для адекватного розуміння вводиться поняття первинного життєвого простору і концепт смерті, усвідомлення якої висуває людину в ситуацію усвідомленого відношення до буття. Природничо-наукова освіта буде ефективною у тому випадку, коли природа стане подією у просторі такої структури, яка породжується в ході артикуляції життєво важливих актів.

Рассмотрено противопоставление естественно-научного образования, опирающегося лишь на научное познане, продуцирующее объективированное знание о природе - образованию как действию сознательных актов и живому знанию, которое не зависит от стериотипов предшествующего знания. Природа рассмотрена не как универсум или совокупный объект естествознания, поставляющего материал для понимания сущего, а в качестве духовного инструмента для понимания себя. С целью адекватного понимания вводится понятие первичного жизненного пространства и концепт смерти, осознание которой выдвигает человека в ситуацию понимающего отношения к бытию. Естественно-научное образование будет эффективным в том случае, когда природа предстанет событием в пространстве такой структуры, которая порождается в ходе артикуляции жизненно важных актов.

Natural science education, which is based on scientific cognition and produces objective knowledge about nature, is opposed to education as an action of conscious acts and real knowledge independent of stereotypes of the previous knowledge. Nature is considered not as the universe or combined object of natural science, supplying with material for understanding of essence, but as a spiritual instrument for understanding of self. To guarantee adequate comprehension the concept of primary vital space and concept of death, which brings a man into the situation of rational attitude to life, is introduced. Natural science education will be effective in a case, when nature will becomes an event in space of such structure, which is generated while articulating the acts of vital importance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського