РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409049<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зязюн Л. 
Радикалізм педагогічних рефлексій в освітньо-виховній системі Франції / Л. Зязюн // Філос. освіти. - 2006. - № 2. - С. 277-288. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Висвітлено погляди французьких теоретиків педагогіки щодо значення освіти у відтворенні наукового, соціально-культурного й соціального статусу людини. Узагальнено основні ідеї науковців інституційного, недирективного, саморозвивального та інших педагогічних підходів до розвитку та саморозвитку особистості. Розглянуто й охарактеризовано педагогічні підходи до виховання особистості, зокрема, педагогічне самоуправління, діалогічне виховання. Доведено, що демократичне вчення передбачає вільне висловлювання, оприлюднення намірів згідно з обставинами у навчально-виховному універсумі.

Освещены взгляды французских теоретиков педагогики в контексте значения образования в воссоздание человека, его научного, социально-культурного и социального статуса. Обобщены основные идеи ученых институционального, недирективного, саморазвивающего и других педагогических подходов к развитию и саморазвитию личности. Рассмотрены и охарактеризированы такие педагогические подходы к воспитанию личности, в частности, педагогическое самоуправление, диалогическое воспитание, социальная альфабетизация. Доказано,что демократическое обучение предусматривает свободное изъяснение, оглашение намерений согласно обстоятельств в учебно-воспитательном универсуме.

The article deals with the ways of searches of the French theorists of pedagogics to a context of value of education in a reconstruction of the person, his scientific, welfare and social status. The basic ideas scientific институционального, not directive, self-developoping and others pedagogical approaches to development and self-development of the person are generalized. Many pedagogical approaches to education of the person, such as: pedagogical self-management, dialogical education, social alphabetyzation are considered and characterized. It is proved, that democratic training provides free explanation, announcement of intentions agrees circumstances in teaching and educational universum.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Фра)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського