РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409086<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вікторов В. 
Значення, роль та сенс макропедагогіки для сучасної України / В. Вікторов, В. Приходько // Філос. освіти. - 2009. - № 1/2. - С. 252-257. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Доведено необхідність введення до обігу поняття "макропедагогіка", яке, на думку авторів, об'єктивно віддзеркалює певні процеси у вищій школі України. Критично розглянуто вимоги до змісту вищої освіти та проблему формування особистості в сучасній українській вищій щколі в державному та галузевому стандартах вищої освіти. Висунуто пропозиції щодо удосконалення освітнього середовища в країні. Актуальним, на думку авторів статті є відсутність вимог до виховання базових якостей культурної людини. Простежено тенденцію до утилітарної професійної підготовки, зміни в педагогічній термінології. Відзначено необхідність макропедагогічного підходу в контексті визначення стандартів і пріоритетів сучасного освітнього простору України.

Доказана необходимость введения в обращение понятия "макропедагогика", которое, по мнению авторов, объективно отражает определенные процессы в высшей школе Украины. Критически рассмотрены требования к содержанию высшего образования и проблемы формирования личности в современной украинской высшей щколе в государственном и отраслевом стандартах высшего образования. Выдвинуты предложения по совершенствованию образовательной среды в стране. Актуальным, является отсутствие в содержании государственного и отраслевого стандартов требований к воспитанию базовых качеств культурного человека. Прослежена тенденция к утилитарной профессиональной подготовке, изменению в педагогической терминологии. Отмечена необходимость макропедагогичного подхода в контексте определения стандартов и приоритетов современного образовательного пространства Украины.

The necessity of introduction of concept "macro pedagogy" is grounded in this article which, to the author's mind, objectively reflects some processes at higher school of Ukraine. The standards of higher education are critically examined in this aspect. The propositions relating to the improvement of educational environment in the country are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського