РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409106<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нестеренко Г. 
"Нова парадигма" філософсько-освітніх розбудов (огляд статей із проблематики філософії освіти в журналі "Нова парадигма") / Г. Нестеренко // Філос. освіти. - 2007. - № 1. - С. 291-305. - Бібліогр.: 51 назв. - укp.

Наведено аналітичний огляд статей із філософсько-освітньої проблематики, опублікованих у журналі "Нова парадигма" за два роки (з квітня 2004 до травня 2006 рр.). Зосереджено увагу на тематичних блоках, які згруповані по основним питанням зазначеної проблематики, що привернули найбільшу увагу дослідників, а саме: визначення філософських засад стратегії розвитку освіти, осмислення специфіки філософії освіти, різних теоретико-методологічних підходів до її змісту в інформаційну епоху, застосування синергетичної методології або процесів самоорганізації в освітній системі, аналіз змін в системі освіти в контексті принципів Болонської декларації, визначення прикладних аспектів філософсько-освітньої проблематики, а також політичних і соціологічних ракурсів. Підкреслено, що складні й актуальні проблеми в освітній сфері неможливо розв'язати без попереднього ретельного опрацювання їх філософських засад.

Приведен аналитический обзор статей по философско-образовательной проблематике, опубликованных в журнале "Новая парадигма" за два года (с апреля 2004 по май 2006 гг.). Сосредоточено внимание на тематических блоках, сгруппированных по основным вопросам указанной проблематики, обратившим на себя наибольшее внимание исследователей, а именно: определение философских основ стратегии развития образования, осмысление специфики философии образования, различных теоретико-методологических подходов к ее содержанию в информационную эпоху, применение синергетической методологии или процессов самоорганизации в образовательной системе, анализ изменений в системе образования в контексте принципов Болонской декларации, определение прикладных аспектов философско-образовательной проблематики, а также политических и социологических ракурсов. Подчеркнуто, что сложные и актуальные проблемы в образовательной сфере невозможно решить без предварительной тщательной проработки их философских основ.

By analyzing the works in philosophy of education published in the journal New Paradigm, the author classifies the most popular topics: comprehension of specifics of philosophy of education, describing philosophical grounds of a strategy for advancement of education and different theoretical and methodological approaches towards determining its content in the information era, applying synergetics methodology, discussing the changes of education (its political and sociological perspectives) in the context of Bologna process, and applied aspects of philosophical and educational subject matter.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського