РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409133<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фініков Т. 
"Управлінська міфологія" в сучасних підходах до аналізу освіти / Т. Фініков // Філос. освіти. - 2008. - № 1/2. - С. 221-232. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні види сучасних підходів до феномену освіти, які використовують системну методологію. Проаналізовано зведення "системи" до абстрактної організації, а проблеми управління вищої освіти - до адміністративного менеджменту. Зазначено, що ця група підходів грунтується на усталеній "управлінській міфології", яка відображає ідеологію та світоглядні стереотипи бюрократичного апарату, але подається як новітні розробки на основі апарату системного підходу. Доведено нагальну проблему у філософській рефлексії над застосуванням понять "системи", "організації", "управління" стосовно об'єкта "освіта".

Рассмотрены основные виды современных подходов к феномену образования, использующих системную методологию. Проанализированы сведения "системы" к абстрактной организации, а проблемы управления высшего образования - до административного менеджмента. Указано, что эта группа подходов опирается на устойчивую "управленческую мифологию", которая отражает идеологию и мировоззренческие стереотипы бюрократического аппарата, но подается как новейшая разработка на основе аппарата системного подхода. Доказана насущная проблема в философской рефлексии над применением понятий "системы", "организации", "управления" относительно объекта "образование".

The main types of modern approaches to the phenomenon of education, using systemic methodology. Analyzed information, the "system" to the abstract organization, and management problems of higher education - to administrative management. Indicated thatthis group of approaches relies on a stable "management myths", which reflects the ideology and ideological stereotypes of the bureaucracy, but served as the latest developments on the basis of the unit system approach. Proved the urgent problem of philosophical reflection over the application of the concepts of "systems", "organization", "management" facility "education".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського