РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409146<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бойченко М. 
Цінності як категорія філософії освіти (соціально-філософський та філософсько-антропологічний ракурси) / М. Бойченко // Філос. освіти. - 2009. - № 1/2. - С. 99-107. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зроблено спробу проаналізувати специфіку розуміння цінностей з позицій ліберального гуманізму в контексті антропологічного трактування сутності соціальних процесів, яке базується на штучному протиставленні спільноти та суспільства як кінцевому продукті реалізації двох типів соціальної волі; протиставлення антропології та системного підходу, наслідком якого є існування дуалістичних парадигм освіти: системоцентристської та антропоцентристської. Охарактеризовано основні концептуальні положення теорії особистості, сутністю якої є цінності та теорії соціальних систем, для якої мотивація поведінки людини є вторинною і структура якої має два ієрархічних рівні. Уточнено, що актуальність даної проблематики створює принципово нові перспективи наукових досліджень у царині філософії освіти.

Сделана попытка проанализировать специфику понимания ценностей с позиций либерального гуманизма в контексте антропологической трактовки сущности социальных процессов, которая основывается на искусственном противопоставлении общности и общества как конечном продукте реализации двух типов социальной свободы; противопоставлении антропологии и системного подхода, следствием которого является существование дуалистических парадигм образования: системоцентристской и антропоцентристской. Охарактеризованы основные концептуальные положения теории личности, сущностью которой являются ценности и теории социальных систем, для которой мотивация поведения человека является вторичной, и структура которой имеет два иерархических уровня. Уточнено, что актуальность данной проблематики создает принципиально новые перспективы научных исследований в области философии образования.

The specificity of values' consideration in humanities and social sciences is analyzed in the article. The principles of understanding of values as category of philosophy of education are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю6*18:Ч30 в055

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського