РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409152<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Курбатов С. 
Людиноцентристська парадигма як інструмент ефективної інтернаціоналізації в галузі освіти / С. Курбатов // Філос. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 115-122. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему оптимізації кроскультурних зв'язків та знаходження успішної інтернаціоналізації процесу навчання в контексті людиноцентристської парадигми. Проаналізовано основні підходи до визначення інтернаціоналізації в сучасній англомовній літературі та її структурні складові, що використовуються у ході розробки вітчизняних та міжнародних університетських рейтингів; виклики цього процесу системі національної вищої освіти, протиставлення глобальних освітніх процесів академічній інтроверсії. Визначено індикатори рівня інтернаціоналізації (російська класифікація): доля іноземних студентів серед загальної кількості студентів, доля освітніх програм, які пройшли міжнародну акредитацію, доля освітніх програм на іноземних мовах, оцінка глобальної популярності сайту, місце університету в рейтингу Web metrics. Запропоновано три моделі входження університетів до глобального освітнього простору: інтернаціоналістська, транслокальна, глобальна.

Рассмотрена проблема оптимизации кросскультурных связей и нахождения успешной интернационализации процесса обучения в контексте человекоцентристской парадигмы. Проанализированы основные подходы к определению интернационализации в современной англоязычной литературе и ее структурные составляющие, используемые при разработке отечественных и международных университетских рейтингов; вызовы данного процесса системе национального высшего образования, противопоставление глобальных образовательных процессов академической интроверсии. Определены индикаторы уровня интернационализации (русский классификация): соотношение иностранных студентов общему количеству студентов; количество образовательных программ, прошедших международную аккредитацию; количество образовательных программ на иностранных языках; оценка глобальной популярности сайта; место университета в рейтинге Web metrics. Предложены и охарактеризованы три модели вхождения университетов в глобальное образовательное пространство: интернационалистская,транслокальная, глобальная.

The paper is devoted to evaluation of perspectives of using humanocentric paradigm as a tool for successful internalization of teaching and learning process. The author analyses the main approaches for understanding of internationalization in contemporary Western literature and also what indicators are used for evaluation of the level of internationalization in the main University rankings. As a conclusion Sergiy Kurbatov mentioned that humanocentric principles establish a solid background for successful internationalization in current situation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)48 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського