РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409154<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зінченко В. 
Інституалізація моральної свідомості як передумова суспільного розвитку в західній соціальній філософії освіти / В. Зінченко // Філос. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 137-149. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано ідеї соціалізації в концепції моральної свідомості західної філософії освіти. Відзначено, що схема розвитку моральної свідомості (за Кольбергом) є теоретичним обгрунтуванням зв'язку між моральним мисленням і моральною дією. Досліджено основні закономірності розвитку гуманістичного підходу до проблем громадянської інституалізації виховання і формування ціннісних орієнтацій. Підкреслено, що завданням виховання й освіти є підтримка не лише стабільності суспільства, а й розвиток здатності до морального міркування, поєднаного з високим рівнем пізнавальних здібностей; здатність до раціонально-морального відчуття солідарності й належності до групи; вона покликана бути зразком суспільної моральності, спрямованої на підтримку соціальної, національної згуртованості й солідарності, поєднання загальносуспільних цілей та індивідуальних інтересів.

Проанализированы идеи социализации в концепции нравственного сознания западной философии образования. Отмечено, что схема развития морального сознания (по Кольбергу) является теоретическим обоснованием связи между моральным мышлением и моральным действием. Исследованы основные закономерности развития гуманистического подхода к проблемам гражданской институционализации воспитания и формирования ценностных ориентаций. Подчеркнуто, что задачей воспитания и образования является поддержка не только стабильности общества, но и развитие способности к моральному рассуждению, в сочетании с высоким уровнем творческих способностей; способность к рационально-нравственному чувству солидарности и принадлежности к группе; она призвана быть образцом общественной нравственности, направленной на поддержку социальной, национальной сплоченности и солидарности; объединение общегражданских целей и индивидуальных интересов.

This article analyzes the idea of socialization in the concept of moral consiousness in western philosophy of education. The basic laws of humanistic approach to the institutionalization of civic education and values formation are investigated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю + Ю701.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського