Іващенко В. "Вільні семінари": варіативність навчання при викладанні навчального курсу "Спеціальні історичні дисципліни" / В. Іващенко, С. Посохов // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 38-44. - укp.Висвітлено досвід організації навчання курсу "Спеціальні історичні дисципліни" на історичному факультеті Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Акцентовано увагу на підготовку та проведення семінарських (практичних) занять у контексті нових підходів щодо організації навчального процесу у ВНЗ. Відзначено, що запорукою високого рейтингу студента є його робота впродовж усіх трьох етапів опрацювання курсу: семінарські заняття, рейтингова контрольна робота, письмовий іспит. З'ясовано, що варіативнісь, яка присутня на всіх етапах навчання, підвищує особисту зацікавленість студентів у результатах навчання. Освещен опыт организации обучения курса "Специальные исторические дисциплины" на историческом факультете Харьковского национального университета им. В.Н. Каразина. Акцентировано внимание на подготовку и проведение семинарских (практических) занятий в контексте новых подходов к организации учебного процесса в ВУЗ. Отмечено, что залогом высокого рейтинга студента является его работа на протяжении всех трех этапов обработки курса: семинарские занятия, рейтинговая контрольная работа, письменный экзамен. Выяснено, что вариативность, которая присутствует на всех этапах обучения, повышает личную заинтересованность студентов в результатах обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|