Лопацька Н. "Нова історія країн Азії та Африки" як складова навчально-методичного комплексу дистанційної форми навчання / Н. Лопацька // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 44-55. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто окремі проблеми, особливості та перспективи викладання навчального курсу "Нова історія країн Азії та Африки" в дистанційній формі навчання. Розкрито суть та переваги зазначеної форми навчання. Розроблено навчально-методичний комплекс курсу в системі Moodle (модульне об'єктивно-орієнтоване динамічне навчальне середовище), що є програмним комплексом для організації дистанційного навчання в системі Internet. Зроблено висновок, що впровадження та реалізація навчальних дисциплін дистанційної форми навчання у ВНЗ є важливим етапом сучасної освіти. Пріоритетність таких прийомів у вищій школі полягає у вирішенні завдань формування інформаційної, телекомунікаційної культури українського суспільства. Рассмотрены отдельные проблемы, особенности и перспективы преподавания учебного курса "Новая история стран Азии и Африки" в дистанционной форме обучения. Раскрыты сущность и преимущества указанной формы обучения. Представлен учебно-методический комплекс курса в системе Moodle (модульная объективно-ориентированная динамическая учебная среда), которая является программным комплексом для организации дистанционного обучения в системе Internet. Сделан вывод о том, что внедрение и реализация учебных дисциплин дистанционной формы обучения в ВУЗ является важным этапом современного образования. Приоритетность таких приемов в высшей школе состоит в решении задач формирования информационной, телекоммуникационной культуры украинского общества. Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(5)5 + Т3(6)5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|