Каденюк О. Проблеми викладання історії України у вищих навчальних закладах / О. Каденюк, А. Михайлик // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 55-62. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Визначено методологічні засади вивчення зазначеної навчальної дисципліни у ВНЗ України. Охарактеризовано існуючі вузівські підручники з історії України. Запропоновано авторський погляд на проблему ролі та місця історії України серед соціально-гуманітарних дисциплін. Вказано, що за сучасних умов існує потреба докорінної зміни форм і методів вивчення історії, зокрема, планувати на семінарські заняття дві третини навчального часу, виділеного на історичні дисципліни, більше уваги приділяти написанню рефератів тощо. Запропоновано в негуманітарних ВНЗ переходити до читання спецкурсів з найбільш важливих проблем історії України. Викладено авторську інтерпретацію підготовки нових підручників з історії України для ВНЗ. Определены методологические основы изучения указанной учебной дисциплины в ВУЗ Украины. Охарактеризованы существующие вузовские учебники по истории Украины. Предложен авторский взгляд на проблему роли и места истории Украины среди социально-гуманитарных дисциплин. Указано, что в современных условиях существует потребность коренного изменения форм и методов изучения истории, в частности, планировать на семинарские занятия две трети учебного времени, выделенного на исторические дисциплины, больше внимания уделять написанию рефератов и т.д. Предложено в негуманитарных ВУЗ переходить к чтению спецкурсов по наиболее важным проблемам истории Украины. Изложена авторская интерпретация подготовки новых учебников по истории Украины для ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|