РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409174<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Степанков В. С. 
Руйнація методологічних засад сучасної шкільної історичної освіти України: дискусійні нотатки з приводу проекту нової концепції викладання історії України / В. С. Степанков // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 63-74. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан шкільної історичної освіти в Україні. Відзначено, що вона переживає інтенсивний процес розвитку, який характеризується як удосконаленням змісту шкільних курсів історії України та модернізацією відповідних підручників, так і пошуком шляхів удосконалення її методологічних засад, мети, завдань, рівня, провідних і змістових принципів. Охарактеризовано національну концепцію українського історичного поступу з докнязівських часів до сьогодення. Проаналізовано методологічні засади проекту нової концепції викладання історії України в школі, розробленої групою науковців під керівництвом доктора історичних наук, професора Н. Яковенко. Висловлено ряд критичних міркувань, які ставлять під сумнів значимість даної концепції для подальшого розвитку шкільної історичної освіти. Підсумовано, що вона спрямована на руйнацію позитивного доробку шкільної історичної освіти незалежної України і що реалізація цієї концепції становить у собі реальну загрозу деукраїнізації історії, позбавлення її національної схеми розвитку.

Рассмотрено современное состояние школьного исторического образования в Украине. Отмечено, что оно переживает интенсивный процесс развития, который характеризуется как усовершенствованием содержания школьных курсов истории Украины и модернизацией соответствующих учебников, так и поиском путей совершенствования ее методологических основ, целей, задач, уровня, ведущих и содержательных принципов. Охарактеризована национальная концепция украинского исторического развития с докняжеских времен к современности. Проанализированы методологические основы проекта новой концепции преподавания истории Украины в школе, разработанной группой ученых под руководством доктора исторических наук, профессора Н. Яковенко. Высказан ряд критических соображений, которые ставят под сомнение значимость концепции для дальнейшего развития школьного исторического образования. Подытожено, что она направлена на разрушение положительного наследия школьного исторического образования независимой Украины и что реализация этой концепции таит в себе реальную угрозу деукраинизации истории, лишения ее национальной схемы развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського