Мисан В. Про формальний підхід в оцінюванні навчальних досягнень учнів з історії, або що стоїть за положеннями міністерської інструкції / В. Мисан // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 78-88. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Висвітлено проблему оцінювання навчальних досягнень школярів з історії в світлі запровадження нової інструкції Міністерства освіти і науки України щодо ведення класного журналу. Здійснено аналіз "Інструкції", приділено увагу найбільш проблемним положенням зазначеного документа. Рекомендовано до укладання будь-яких міністерських документів залучати практиків - учителів і працюючих методистів, які досконало знають освітній процес, всі його складові. Освещена проблема оценивания учебных достижений школьников по истории в свете внедрения новой инструкции Министерства образования и науки Украины по ведению классного журнала. Осуществлен анализ "Инструкции", уделено внимание наиболее проблемным положениям данного документа. Рекомендовано к составлению любых министерских документов привлекать практиков - учителей и работающих методистов, которые в совершенстве знают образовательный процесс, все его составляющие. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2 + Ч421.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|