РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409176<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мисан В. 
Про формальний підхід в оцінюванні навчальних досягнень учнів з історії, або що стоїть за положеннями міністерської інструкції / В. Мисан // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2. - С. 78-88. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено проблему оцінювання навчальних досягнень школярів з історії в світлі запровадження нової інструкції Міністерства освіти і науки України щодо ведення класного журналу. Здійснено аналіз "Інструкції", приділено увагу найбільш проблемним положенням зазначеного документа. Рекомендовано до укладання будь-яких міністерських документів залучати практиків - учителів і працюючих методистів, які досконало знають освітній процес, всі його складові.

Освещена проблема оценивания учебных достижений школьников по истории в свете внедрения новой инструкции Министерства образования и науки Украины по ведению классного журнала. Осуществлен анализ "Инструкции", уделено внимание наиболее проблемным положениям данного документа. Рекомендовано к составлению любых министерских документов привлекать практиков - учителей и работающих методистов, которые в совершенстве знают образовательный процесс, все его составляющие.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2 + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського